سرخط خبرها

اسلامی:رقابت در لیگ امسال بسکتبال سخت است|با بازیکن خارجی قزوین را تقویت می‌کنیم

  • کد خبر: ۴۱۷۰۵
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
اسلامی:رقابت در لیگ امسال بسکتبال سخت است|با بازیکن خارجی قزوین را تقویت می‌کنیم
سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین معتقد است در شرایط کرونایی برگزاری متمرکز بازی‌ها در تهران معقول‌ترین راه بوده و فدراسیون بهترین تصمیم را گرفته است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا اسلامی مربی جوان بسکتبال کشورمان که فصل پیش همراه شیمیدر در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشت این فصل با تیم شورا و شهرداری قزوین راهی لیگ برتر خواهد شد. او درباره همکاری با این تیم گفت: من قبلا هم در قزوین کار کرده بودم و با شرایط و جو آنجا آشنایی کامل دارم. مسئولان این باشگاه چند ماه پیش به من پیشنهاد دادند، اما من با اینکه از کرمان و مشهد هم پیشنهاد داشتم منتظر باشگاه شیمیدر بودم و در این فاصله هم مسئولان قزوین تصمیم گرفتند بودجه تیم شان را افزایش دهند و در نهایت هم با هم به توافق رسیدیم. یک جلسه خوب با شهردار قزوین داشتم. اتفاقا آقای طاهرخانی خودشان بسکتبالی و علاقمند به این رشته هستند. خوشبختانه اعضای شورای شهر هم ورزشی هستند و همه حمایت کردند تا این تیم در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد.

اسلامی درباره شرایط تیمش نیز گفت: متاسفانه ما زمان را از دست داده ایم و برای همین مجبور بودیم با بازیکنانی که بیرون مانده اند مذاکره کنیم. در شرایطی که امسال تیم‌ها خوب سرمایه گذاری کرده اند کمی مشکل داریم. ملی پوشان در ۳-۲ تیم تقسیم شده اند و می‌توان گفت باقی تیم‌ها تقریبا در یک سطح هستند و برای همین هم رقابت در میان آن‌ها سخت خواهد بود. باید تیم مان را با گرفتن بازیکن خارجی تقویت کنیم.

او از اینکه مسابقات به صورت متمرکز برگزار خواهد شد راضی است و گفت: در هر صورت مسافرت کردن در شرایط کرونایی سخت است و اصلا شاید پرواز به همه شهر‌ها و استان‌ها وجود نداشته باشد، از آنجایی که قرار است رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار شود پس فرقی نداشت که متمرکز یا رفت و برگشتی باشد و در چنین شرایطی معقول‌تر بود متمرکز در تهران برگزار کنیم. به هر حال تجربه جدیدی است و ما به خاطر کرونا هر روز در حال تجربه کردن چیز‌های جدید هستیم. به نظرم در این شرایط خاص فدراسیون بهترین تصمیم را گرفت و اکثر باشگاه‌ها هم با شکل متمرکز موافق بودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->